סדנת הורים

סדנאות הורים במסגרת גן הילדים

הורים יקרים!

לעיתים קרובות ניתן ללמוד ולהפיק המון מההתמודדויות של הורים אחרים עם ילדיהם. אמנם כל ילד הוא עולם ומלואו אך לרוב המקרים שבהם אנו ההורים מתמודדים עם ילדינו די דומים למקרים של הורים אחרים. לכן אני מאמינה כי סדנאות הדרכת הורים בהשתתפות כלל הורי ילדי הגן יכולה לתרום רבות לכל הורה והורה. היא עשויה ליצור חיבורים בין הורים אשר ימשיכו את השיח בשיתוף ולמידה גם לאחר הסדנא ותתרום רבות לביטחונם של ההורים בדרך הפעולה בה יבחרו להתמודד עם ילדים.

מניסיוני הרב כאשר מתקיים “הקשר המשולש” הורה-גננת-ילד והגננת וההורים שומרים על אחידות בהתנהלותם מול הילד, ניתן לחוות לא מעט שינויים לטובה בזמן קצר יחסית. הסנכרון החשוב כל כך בין הגן לבית יאפשר לכם ההורים להבין כיצד פועל ומתנהג ילדכם כאשר הוא מחוץ לבית ובמקביל, לגננות להבין את הילד הרך יותר לעומק ולהתנהל מולו באופן מותאם ומכיל יותר במהלך שהותו בגן.

לפרטים נוספים אנא שילחו הודעה

מה נלמד בסדנה

בסדנא אנו נלמד כיצד לעודד וליצור שיח רגשי בין הורה לילד. נחדד ונעמיק בסיטואציות הרגשיות העוברות על הילד בזמן בו הוא נמצא בגן וכיצד הן משליכות על רגשותיו בזמן השהייה בבית. אני אתן עצות פרקטיות להתמודדויות שונות של ילדכם הקשורות לעולמו הפנימי והרגשי. ננסה להבין יחד מה תפקידנו כהורים בעולם הזה.

אתר קורסים מתקדם מבית
 
סקולילנד

התחברות מהירה
באמצעות לינק חד פעמי

שלחו לי לאימייל

התחברות לאתר