ברוכים הבאים לאתר של מיטל בן דוד מלול, מטפלת באומנות ומדריכת הורים, הגעתם להרשמה לקורס הדיגיטלי ולרכישת ספר הילדים ״כשנעמה מרגישה״!

הקורס וגם הספר נועדו לעודד ולהדריך אתכם ההורים להקשיב ולהתבונן בעולמו הרגשי והחוויתי של ילדכם, הרחק ממסכים והסחות דעת. הוא מדגיש את החשיבות בתקשורת יעילה המתבססת על שיתוף ופתיחות בין הורה לילדו  אשר מהווה את אחד היסודות החשובים להתפתחותו הרגשית והמנטלית.  הספר והקורס מעניקים לכם ההורים כלים פרקטים ליצירת מרחב  הקשבה נטול ביקורת או שיפוטיות, שבו הילד ירגיש בנוח לשתף אתכם ברגשותיו ובחוויותיו . הספר הינו ספר ילדים מקסים המשלב בתוכו מגוון טיפים העשויים לסייע לכם לתקשר ולהתנהל בצורה טובה ויעילה יותר מול ילדיכם בשלל סיטואציות והתמודדויות בשגרת יומכם.

הקורס מעמיק ומפרט את העקרונות המוצגים בספר, מרחיב את המנעד הרגשי שלכם ושל ילדיכם ומלמד כיצד לנהל קונפליקטים וסיטואציות מאתגרות באמצעות שימוש בשפת הרגש.

ברוכים הבאים לאתר של מיטל בן דוד מלול, מטפלת באומנות ומדריכת הורים, הגעתם להרשמה לקורס הדיגיטלי ולרכישת ספר הילדים ״כשנעמה מרגישה״!

הקורס וגם הספר נועדו לעודד ולהדריך אתכם ההורים להקשיב ולהתבונן בעולמו הרגשי והחוויתי של ילדכם, הרחק ממסכים והסחות דעת. הוא מדגיש את החשיבות בתקשורת יעילה המתבססת על שיתוף ופתיחות בין הורה לילדו  אשר מהווה את אחד היסודות החשובים להתפתחותו הרגשית והמנטלית.  הספר והקורס מעניקים לכם ההורים כלים פרקטים ליצירת מרחב  הקשבה נטול ביקורת או שיפוטיות, שבו הילד ירגיש בנוח לשתף אתכם ברגשותיו ובחוויותיו . הספר הינו ספר ילדים מקסים המשלב בתוכו מגוון טיפים העשויים לסייע לכם לתקשר ולהתנהל בצורה טובה ויעילה יותר מול ילדיכם בשלל סיטואציות והתמודדויות בשגרת יומכם.

הקורס מעמיק ומפרט את העקרונות המוצגים בספר, מרחיב את המנעד הרגשי שלכם ושל ילדיכם ומלמד כיצד לנהל קונפליקטים וסיטואציות מאתגרות באמצעות שימוש בשפת הרגש.

כהורים ומחנכים, אתם בטח יודעים כמה מאתגר זה יכול להיות לתקשר עם ילדים, במיוחד כאשר הם מוצפים רגשית.

כאן אני נכנסת לתמונה.

שמי מיטל בן דוד מלול, מטפלת רגשית באמנות המתמחה בטכניקות הורות נכונות
המסייעות למבוגרים לתקשר בצורה יעילה יותר עם ילדים ,להבין ולהכיל את המצב הרגשי שבו הם נמצאים.

בקורס הדיגיטלי שלי וגם בספר שכתבתי  –  ״כשנעמה מרגישה״ אני פורשת את הידע,
הניסיון והכישורים שרכשתי במהלך חיי הן כאמא לשלושה ילדים מקסימים והן כמטפלת באומנות ומדריכת הורים.

אז אם אתם שואפים לשפר את השיח הרגשי שלכם עם ילדכם הרך, הקורס הדיגיטלי שלי הוא בדיוק מה שאתם צריכים.
קורס זה מיועד להורים, למטפלים ולגננות, הוא מדריך מקיף לניהול התקשרות הרגשית עם ילדנו.

הקורס שאורכו כשעה וחצי, מורכב מתשעה שיעורים, כאשר שמונת השיעורים הראשונים מתמקדים בבניית תקשורת רגשית עם ילדכם
והשיעור התשיעי הינו שיעור בונוס בו אני מתארת התמודדויות שכיחות של הורים במגוון מצבים מאתגרים
מול ילדיהם ונותנת כלים להתמודדות עימם.

בקורס תלמדו כיצד לזהות ולהגיב לצרכי ילדכם כאשר הם מבטאים את עצמם רגשית ובסיומו תעשירו את ארגז הכלים שלכם בניהול סיטואציות מורכבות מול הילד כגון הצפה רגשית, חוסר רצון לשתף אותנו ההורים בחוויות הגן, מופנמות, התפרצויות זעם ועוד ותקבלו מגוון רחב של טיפים ועצות.

הקורס ישדרג את מיומנויות התקשורת הרגשית שלכם עם ילדיכם ויספק לכם את הכלים הדרושים
לעודד ולעזור להם להיפתח ולשתף במגוון הרגשות המתעוררים בהם בכל מיני מצבים.
אתם תלמדו לאמן ולשכלל את שריר השיח הלא שיפוטי/ביקורתי שיהווה מרחב בטוח לשיתוף מצידם ולהקשבה והכלה מצידכם.

כהורים ומחנכים, אתם בטח יודעים כמה מאתגר זה יכול להיות לתקשר עם ילדים, במיוחד כאשר הם מוצפים רגשית.

כאן אני נכנסת לתמונה.

שמי מיטל בן דוד מלול, מטפלת רגשית באמנות המתמחה בטכניקות הורות נכונות המסייעות למבוגרים לתקשר בצורה יעילה יותר עם ילדים ,להבין ולהכיל את המצב הרגשי שבו הם נמצאים.

בקורס הדיגיטלי שלי וגם בספר שכתבתי – ״כשנעמה מרגישה״ אני פורשת את הידע, הניסיון והכישורים שרכשתי במהלך חיי הן כאמא לשלושה ילדים מקסימים והן כמטפלת באומנות ומדריכת הורים.

אז אם אתם שואפים לשפר את השיח הרגשי שלכם עם ילדכם הרך, הקורס הדיגיטלי שלי הוא בדיוק מה שאתם צריכים. קורס זה מיועד להורים, למטפלים ולגננות, הוא מדריך מקיף לניהול התקשרות הרגשית עם ילדנו.

הקורס שאורכו כשעה וחצי, מורכב מתשעה שיעורים, כאשר שמונת השיעורים הראשונים מתמקדים בבניית תקשורת רגשית עם ילדכם והשיעור התשיעי הינו שיעור בונוס בו אני מתארת התמודדויות שכיחות של הורים במגוון מצבים מאתגרים מול ילדיהם ונותנת כלים להתמודדות עימם.

בקורס תלמדו כיצד לזהות ולהגיב לצרכי ילדכם כאשר הם מבטאים את עצמם רגשית ובסיומו תעשירו את ארגז הכלים שלכם בניהול סיטואציות מורכבות מול הילד כגון הצפה רגשית, חוסר רצון לשתף אותנו ההורים בחוויות הגן, מופנמות, התפרצויות זעם ועוד ותקבלו מגוון רחב של טיפים ועצות.

הקורס ישדרג את מיומנויות התקשורת הרגשית שלכם עם ילדיכם ויספק לכם את הכלים הדרושים
לעודד ולעזור להם להיפתח ולשתף במגוון הרגשות המתעוררים בהם בכל מיני מצבים.
אתם תלמדו לאמן ולשכלל את שריר השיח הלא שיפוטי/ביקורתי שיהווה מרחב בטוח לשיתוף מצידם ולהקשבה והכלה מצידכם.

רוכשי הקורס יקבלו הנחה על ספר הילדים שלי ״כשנעמה מרגישה״

כאשר כפי שציינתי השניים משלימים זה את זה.

הספר יעודד את ילדכם לספר ולשתף בחוויות השונות העוברות עליו ביום יום
ולכם ההורים הוא יספק דרך מהנה ומרתקת ללמוד על טכניקות הורות יעילות ותקשורת המבוססת על שיח רגשי.

עדיין מתלבטים?

צפו בפרק הראשון

עדיין מתלבטים?

צפו בפרק הראשון

אז מה נלמד בקורס?

סילבוס

  • פרק ראשון
    • מילות פתיחה והקדמה
    • יצירת מרחב בטוח להפגנת רגש שלילי
    • כיצד ליצור סביבת הקשבה אופטימלית
    • כיצד לנהל שיחה עם ילד הנמצא בסערת רגשות
    • כיצד נעודד את הילד לשתף בפרטי האירוע
    • מה עושים כאשר הילד מסרב לשתף אותנו או לשוחח עימנו
    • הדגמת שימוש בכרטיסי הרגשות ככלי להבעה רגשית
    • תיאור הרגשות המוזכרים בסיפור "כשנעמה מרגישה"
    • המשך תיאור הרגשות...
    • תגובה לסערה רגשית
  • פרק שני
    • מלמדים לראות את התמונה המלאה
    • מציעים פתרון
    • יישום הפתרון הנבחר
    • השיח כדרך יעילה לפתרון בעיות
    • בונוס
  • מילות פתיחה והקדמה
  • יצירת מרחב בטוח להפגנת רגש שלילי
  • כיצד ליצור סביבת הקשבה אופטימלית
  • כיצד לנהל שיחה עם ילד הנמצא בסערת רגשות
  • כיצד נעודד את הילד לשתף בפרטי האירוע
  • מה עושים כאשר הילד מסרב לשתף אותנו או לשוחח עימנו
  • הדגמת שימוש בכרטיסי הרגשות ככלי להבעה רגשית
  • תיאור הרגשות המוזכרים בסיפור "כשנעמה מרגישה"
  • המשך תיאור הרגשות...
  • תגובה לסערה רגשית
  • מלמדים לראות את התמונה המלאה
  • מציעים פתרון
  • יישום הפתרון הנבחר
  • השיח כדרך יעילה לפתרון בעיות
  • בונוס
  • פרק ראשון
    • מילות פתיחה והקדמה
    • יצירת מרחב בטוח להפגנת רגש שלילי
    • כיצד ליצור סביבת הקשבה אופטימלית
    • כיצד לנהל שיחה עם ילד הנמצא בסערת רגשות
    • כיצד נעודד את הילד לשתף בפרטי האירוע
    • מה עושים כאשר הילד מסרב לשתף אותנו או לשוחח עימנו
    • הדגמת שימוש בכרטיסי הרגשות ככלי להבעה רגשית
    • תיאור הרגשות המוזכרים בסיפור "כשנעמה מרגישה"
    • המשך תיאור הרגשות...
    • תגובה לסערה רגשית
  • פרק שני
    • מלמדים לראות את התמונה המלאה
    • מציעים פתרון
    • יישום הפתרון הנבחר
    • השיח כדרך יעילה לפתרון בעיות
    • בונוס
  • מילות פתיחה והקדמה
  • יצירת מרחב בטוח להפגנת רגש שלילי
  • כיצד ליצור סביבת הקשבה אופטימלית
  • כיצד לנהל שיחה עם ילד הנמצא בסערת רגשות
  • כיצד נעודד את הילד לשתף בפרטי האירוע
  • מה עושים כאשר הילד מסרב לשתף אותנו או לשוחח עימנו
  • הדגמת שימוש בכרטיסי הרגשות ככלי להבעה רגשית
  • תיאור הרגשות המוזכרים בסיפור "כשנעמה מרגישה"
  • המשך תיאור הרגשות...
  • תגובה לסערה רגשית
  • מלמדים לראות את התמונה המלאה
  • מציעים פתרון
  • יישום הפתרון הנבחר
  • השיח כדרך יעילה לפתרון בעיות
  • בונוס

המלצות

אתר קורסים מתקדם מבית
 
סקולילנד

התחברות מהירה
באמצעות לינק חד פעמי

שלחו לי לאימייל

התחברות לאתר